Subject: FW: 110kV projekti kooskõlastus (Jüri alevik)_projektist nr 24083
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 07:53:11 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kevin Saarna <[email-masked]>
Sent: Monday, December 2, 2024 7:27 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: 110kV projekti kooskõlastus (Jüri alevik)_projektist nr 24083

Tere Elliko

1. Lisatud.

2. Käesolev trasseering on vastavalt Tellija (Rae Vallavalitsus) esitatud 
detailplaneeringule. Tellija (KOV) on antud plaanilahendust näinud ning 
lahendusega nõus. Lisaks käesolev käänukoht 110kV kaabli jaoks kinniselt 
teostada ei ole tehnoloogiliselt võimalik. Igal juhul ulatub kaevik kergtee 
katteni, kui täna püüda seda kinnisel meetodil lahendada. Palun 
aktsepteerida KOV'ga kinnitatud lahendust.

On Sat, Nov 30, 2024 at 5:04 PM Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Kaks tähelepanekut siiski  veel:

1.	Palun lisa IKÕ plaanidele ja ristmevälja joonisele ka saatemaandusjuht, 
siis on kenasti kõik tehnovõrgud näidatud, mida riigile kuuluvatele 
maaüksustele kavandatakse.

2.	Oled JJT kattest avatud kaevikuga kaablid kavandanud, mida me kahjuks 
lubada ei saa. Kuna antud JJT-d haldaja on KOV, siis kas KOV on andnud oma 
nõusoleku avatud kaevikuga tehnovõrgu rajamiseks? Palun kavanda projektis 
tehnovõrgu ristumine kinniselt.

Ikka head

Elliko Kõiv

From: Kevin Saarna <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 29, 2024 11:55 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: 110kV projekti kooskõlastus (Jüri alevik)_projektist nr 24083

Tere Elliko

Viisin korrektuurid sisse. Annan täpsustusi osadele:

1. Kaeviku/puurimise kaeviku piirjooned on tähistatud. Käesolev projekt ei 
erista neid, kuna sügavused on keskmisest suuremad niikuinii. Kaugused 
plaanile lisatud.

2. Vt. korrigeeritud seletuskiri punkt. 2.4 ning tingmärgi seletus "110kV 
kaabelliini sidetrass kaitsetorus ∅75mm  (1250N), mille sisse on paigaldatud 
multitoru 4x14/10mm koos puhumiskaabliga 96f-SM-G.652D-ilma 
tuvastustraadita. Paigaldus ühelaadne 110kV kaabelliiniga."

6. Kuna tegemist on eelprojektiga siis ei saa tulevase töövõtja jaoks 
sätestada, kas kasutada SN16 "survetoru" või 1250N "puurimistoru". Mõlemad 
on lubatud paigaldada TRAM maal, infoks SN16 on parema survetugevusega, kui 
1250N. Tulin vastu ja muutsin igal pool ühteütlevaks. Töövõtja saab alati 
paluda täiendavat materjali muutmiste kooskõlastus.

On Thu, Nov 28, 2024 at 2:26 PM Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere Kevin

Tekkisid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, milledest tulenevalt 
palun projekti korrigeerida:

1.	Vastavalt TRAM nõuetele palun asendiplaanil välja tuua puurimiskaevikute 
piirjooned ning nende kaugused teekatte servast.
2.	Kuna koos 110kV kaabelliinidega (3tk) samasse kaevisesse on ette nähtud 
paigaldada kõrvale ka sidemultitoru 4x14/10mm2, siis palun IKÕ plaanidel 
korrigeerida tingmärkides sõnastust. Tegemist on sidemultitoruga, kuhu 
puhutakse sisse kaablid. Palun selgitust mitu kaablit ikkagi 4 avalisse 
multitorusse puhutakse, korrigeerida seletuskirja, sh võiks ka muiltitoru 
kohta lisada illustreeriva joonise, siis tuleks paremini välja ka mitu 
kaablit puhutakse, palun korrigeerida illustreerivaid jooniseid?

3.	Ühtlasi ei ole IKÕ plaanidelt tuvastatav sidemultitoru. Palun eristada 
sidemultotoru ka IKÕ plaanidel nagu seda on tehtud asendiplaanil ja näidata 
see arusadavamalt.

4.	Palun vormista IKÕ plaanid vastavalt näidislahendusele, kuhu oleks 
lisatud ka tabel (manuses). Korrigeerida sõnastust, tegemist on IKÕ 
kasutusalaga, mitte antud kontekstis kaitsevööndiga.

5.	Ristmevälja joonisele palun ka lisada sidemultitoru tähistus 
(lõige/tingmärk) ja esitada ristmevälja joonisest CAD.
6.	Joonisel tingmärkidesse lisada kaitsetoru tugevus. Seletuskirjas on 
toodud, et läbivalt kasutatakse 1250N toru nii 110KV kui side puhul, miks 
siin on sõnastus vastavat?

7.	Seletuskirja ja asendiplaanile märkustesse lisada kõrvalmaanteega 
ristumisel ja teemaal kulgemisel kaablitele min nõuded sügavustele ja 
kaitsetorudele.
8.	Lisada, et kõrvale kalded on kooskõlastatud projektist keelatud.

PS: Kooskõlatuskiri on minu poolt juba ettevalmistatud, palun projekti 
korrigeerida ja esitada otse minu e-postile digitaalselt allkirjastatult.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kevin Saarna <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 18, 2024 12:18 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 110kV projekti kooskõlastus (Jüri alevik)

Tervist

Edastan eelprojekti nimega "L100A (JÜRI - ARUKÜLA ALAJAAM) MASTIS NR 32 KUNI 
JÜRI ALAJAAMANI ÜMBEREHITUS" kooskõlastamisele.

Tellijaks: Rae Vallavalitsus.

-- 

Lugupidamisega

Kevin Saarna

Electrical Designer | Projekteerija

+372 56948011

 <https://hepta.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

-- 

Lugupidamisega

Kevin Saarna

Electrical Designer | Projekteerija

+372 56948011

 <https://hepta.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

-- 

Lugupidamisega

Kevin Saarna

Electrical Designer | Projekteerija

+372 56948011

 <https://hepta.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.